progresja

Temat: Co was wkurza u płci przeciwnej?
ehh az we mnie uderzył gniew ;D - biała goraczka
Wiec denerwóje mnie to ; ŻE ZAPOMINAJA O TAKICH DROBNYCH SZCZEGOLACH A TO DZIEWCZYNIE NAPRAWDE SPRAWIA OGRAMNA PRZYJAMNOSC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NP; PRZYNIESC JEJ KWIATUSZKA(jejku mozna nawet z ogrodka tegnac;)), czekoladki (RAZ NA BITY ROK) jakas zwykla kartka a w srodku napisany jakis ladny wierszyk PS>ladna karteczka kosztuje ok 3 zl wiec nie przesadzajmy;) ...cos co urozmaici to wszystko;) jakis ladny e-mail...(tajemniczy) cos co zaskoczy mile dziewczyne zrobi jej niespodzianke ehhhhh.....
Źródło: forum.opisy-gg.com/index.php?showtopic=215



Temat: :.:.:.LISTOPADOWE BRZDĄCE SETKA 5!.:.:.:
Jest moje dzieco spowrotem!!!!
Jejku jak fajnie. Przytula sie do mnie i raczki wyciaga, nie zapomniala mamy. I powiem wam szczerze, ze nie bylo tak zle, tydzien szybko zlecial, nie taki diabel straszny... Na wiosne dam ja znowu, bo rodzice sie bardzo ciesza

A wczoraj bylo party urodzinowe! Super sie udalo, naprawde milo bylo i wesolo. Tort mi wyszedl, powiem nieskormnie, bardzo ladny i smaczny, nie zostal ani jeden kawalek! byl orzechowo-czekoladowy. I muffinki tez dobre byly...raz zlapalam Amelke w kacie z muffinem w obu rekach i buzia caaaalutka zapchana nim! wcinala az sie jej uszy trzesly

Teraz popracuje, potem wpadne jeszcze

Ach, i wiersz urodzinowy tez musialam publicznie odczytac...przez moja mame, bo jej pokazalam, a ona od razu wiersz wiersz..a ja nie lubie takich "publicznych obnazen"
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=48208


Temat: MOJA KWAŚNA PIEŚŃ
m
tak szczerze powiedziawszy... to nie spodziewalam sie aplausu i wielkich braw
malo osob lubi poezje ktora .. no poezje taka jaka ja lubie...
jaka ja pisze? jaka staram sie pisac...

ja po prostu niezbyt lubie proste, latwe wiersze w ktorych latwo wszystko zrozumiec...
i juz dawno przestalam pisac "ladnie"
kiedys jak pisalam
i nie wykazywalam wiekszych emocji przy tym co robie
to bylam doceniania.... dlaczego? bo wiersze byly "pozytywne" "dobre" "radosne"..
teraz kiedy pisze pod emocja.. negatywna to bardzo musze podkreslic
moje wiersze sa zle odbierane

btw w tym wierszu wbrew pozorom jest wiele tzw "dobra" milosci czulosci....
a przedewszystkim leku przed tym co moze stac sei z czlowiekiem ktory zbyt mocna kocha? i dlatego tak wiele tu nienawisci malo "pozytywnosci"
mialam nadzieje ze znajdzie sie chociaz jedna osoba ktora zrozumie choc troszke ten wiersz.
no coz... zabic to sie nie zabije przestac pisac rowniez nie zamierzam
a do wszelkiej krytyki staram sie podchodzic obiektywnie. i tej dobrej i tej zlej.
dziekuje mimo wszystko
pozdrawiam
Źródło: forum.gery.pl/index.php?showtopic=14030


Temat: Temat na forum neostrady rymy
Z sensem rymować zacznijcie
Przy tym piwka się napijcie
Bo sie robi troche burdel
Lecz ja jeszcze stąd nie pójdę
Tylko łączcie słowa ładnie
W epitety ,wiersze ,składnie
Żeby miło się spędzało
Czas nasz ,bo go mamy mało :P

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=367045


Temat: Dziewczyny! Mam rację?? VII / Love Community/


Heh...tak sobie wlasnie pomyslalam czy by takiego wierszyka nie zazadac od  Wiegula ( jako dowod milosci :heartpump: ) :E
Na żądanie to raczej takie cuda się nie pojawiają... ;)


A jakbym ladnie poprosila...? ;)

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=22820


Temat: Czy Bill jest waszym ideałem??;>
Bill moim ideałem?
Nie!
Jest ładny, ale nie lubię, kiedy facet ma same kości. Chociaż lepsza już postura Billa, niż Georga, czy Gustava. Ma śliczne oczy i uroczy uśmiech. Fajną fryzurę i ekstra ciuchy, ale ideał?
Po 1. wolę blondynów
Po 2. nie pasuje mi ten jego wizerunek. Czy ja lubię romantyków, których jara kolacja przy świecach, piszą wiersze i traktują każdą miłość jako tą do końca życia? Nie, nie lubię. Uważam, że tacy romantycy to dobrzy przyjaciele, ale na pewno nie materiał na faceta. Nie wytrzymałabym. Może większość dziewczyn to lubi, ale ja nie za bardzo.
Po 3. nie mogę się wypowiedzieć, bo nie znam go. Z wyglądu na pewno nie, ale charakter? A ja wiem, jaki on jest osobiście. Może wcale nie lubi romantycznych uniesień, a może ten wizerunek, to tak naprawdę jego prawdziwa twarz. Tego nie wiemy, dlatego nie oceniam.
Ale 100% ideałem na pewno dla mnie nie jest. Przykro mi
Źródło: thpoland.fora.pl/a/a,2133.html


Temat: tajemniczy użytkownik DooDoo
bardzo ladny wiersz i widac iz pisze go osoba ktora nie miala milosci prawdziwej w sensie kobirta mezczyzna. Nie wiem co myslec ale jedno jest pewne to nie pisze glab,anie dziecko.To dorolsy wrazliwy czlowiek..szukama w internecie czy taki wiersz jest ale nigdzie go nie znalazlam widocznie byl napisany nie dwno przez tego autora DD.
Poemat prosty ale piekny...

Moja mysl ma jedno Imie.
Źródło: michaeljacksonzyjeniesamowite.fora.pl/a/a,14.html


Temat: :) uśmiech to zawsze dobry początek :)
Cześć!
Mam na imię Ewelina i mam (ah i oh) dopiero 19 lat. Studiuję filologię polską, interesuję się pisaniem praktycznie od zawsze :) Początkowo wiersze- nie wiedzieć dlaczego- zawsze o Bogu. Później opowiadania. Z opowiadaniami bywa różnie. Najczęściej są tworzone na zasadzie- siadam- piszę- czytam- uśmiecham się. To jest to, co lubię. Nie umiem określić czy to plus, czy minus, ale jestem w stanie z przyjemnością pisać na niemalże każdy temat.
No i dużo się uśmiecham :)
To zdrowe i ładnie wygląda.
O sobie ciężko pisać, wymieniając cechy, dlatego naskrobię jeszcze tylko, że uwielbiam zwierzęta (świnka morska to mój współlokator + jeżdżę konno od ładnych kilku lat). Nigdy nie udaję inteligentniejszej niż jestem. Nie staram się na siłę zadowolić całego świata, dlatego krytyka mnie nie załamuje :)

Co do literatury- jest problem, ponieważ ze względu na mój wiek, mało kto traktuje poważnie to co piszę. To akurat jedyny element tej dziedziny, z którym ciężko mi jest sobie poradzić. Jasne, może się nie podobać, ale generalnie, chyba to nie powinno zależeć od tego ile już moje (zielone) oczy oglądają ten cudny świat :) (nie ironia) :)

To chyba tyle :) Pozdrawiam cieplutko!! No i hmm miło mi będzie Was wszystkich poznać!
Życzę dużo sukcesów w ukochanej dziedzinie życia/sztuki :)
Ewelina
Źródło: forum.erynie.pl/viewtopic.php?t=2619


Temat: Czy wierzysz w miłość?
...i czuję się jakbym...

...i czuję się jakbym weszła w Miłość.
Sam środek Miłości. Której nie ma ale
nam się wydaje. Oszołomienie.
Falowanie. Oderwanie. Samotność
w końcu. Lecz wiersze mnie nie zdradzą
nigdy. To ja je porzucę.

zofia beszczyńska

ładnie napisane...

wyciągam wątek
Źródło: przerazacze.yoyo.pl/phpbb/viewtopic.php?t=360


Temat: Pytania?
Miło, ze spytałaś. Ale ja raczej nie jestem interesującą osobą, takze, no wiesz... no. Miło i tyle

Oj bardzo ładny xD Śliczny...


1. Lubisz koty?
2. Piszesz wiersze?
Źródło: comyslisz.fora.pl/a/a,14.html


Temat: DO A.M.
Wiersz bardzo mi się podoba. Biały wiersz w dodatku, a te wprost uwielbiam. Choć nie przepadam, kiedy ktoś powtarza słowa z wersu powyżej. Jednak tu ładnie i składnie wszystko się złożyło.
No, na takie wierszemiło patrzeć xD


Źródło: whisper.fora.pl/a/a,309.html


Temat: Najdalej (Hewce)
Pią 20:09, 03 Mar 2006

Najdalej (Hewce)
http://www.amarylis.fora.pl/viewtopic.php?t=1333


jeszcze pada
dzwonnik szarpie obłe chmury
ściska wodze wichru
po niebieskich słowach smaga
zakręcając myśli

jeszcze pada
echem dzwoni
w cembrowanej studni
rozcierają zimne stopy
stękające drzewa

ciągle pada
kryształ łowi iskrą stan skupienia
mostem śnieżna pamięć biegnie
rozdmuchuje ogniem słowa
na dwa krańce zimy

hewka

Pią 21:36, 03 Mar 2006

Areno, zaskoczylas mnie totalnie, dzieki Ci Serce, tak mi sie milo zrobilo na duszy.
Dzieki za wiersz, jestes kochana:) sciskam Cie i serdeczne przesylam.

christine

Pią 21:38, 03 Mar 2006

Miło Smile
Hewcia zasługuke na wiersz - a wiersz bardzo ładny.

Groszka

Sro 22:02, 08 Mar 2006

kryształ łowi iskrą
perełki, nie słowa
pięknie więc pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Groszka

Sro 22:07, 08 Mar 2006

toż to hewko i areno rozmowa liryczna!


******

wiersz Hewki :
Najbliżej
------------

białe pozdrowienia przepuszczam przez pryzmat ( Groszka )

jeszcze pada. w kropki najzwyczajniej
odsącza się powoli z koronki
w koniuszkach palców pęka lód
przebarwione wino w karafce
wydaje pąki aromatu - una paloma blanca

przerzucam pamięć jak zwodzony most
z której tęcza odbiega rozczepiając ogień
Źródło: amarylis.fora.pl/a/a,286.html